درباره وبلاگ

سلام !! به وبلاگ خودتون خوش آمدید!! امیدوارم که از مطالب استفاده لازم را ببرید وبه آرامش کامل برسید! باتشکر از حضور سبزتان!! «مهران رضایی»
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان روانشناسی و آدرس redriband.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته.در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 30
بازدید هفته : 62
بازدید ماه : 62
بازدید کل : 25715
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



روانشناسی
دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:, :: 12:7 ::  نويسنده : مهران رضایی       

یکی ازهمین روزها

امروز خانه ی بزرگتر ، اما خانواده های کوچک داریم . رفاه بیشتر اما وقت کمتری داریم. مدارک تحصیلی بالاتر اما عقل سلیم کمتری ، کارشناسان بیشتر اما مشکلات بیشتری داریم. داروی بیشتر اما سلامتی کمتری داریم.اموالمان را چند برابر کرده اما از ارزش هایمان کاسته ایم. ساختمان های بلند تری داریم اما تعادل کمتی داریم .

بیشتر خرج می کنیم اما کمتر داریم .از زمین تا ماه رفته وگذشته ایم اما نمی توانیم برای دیدن همسایه جدیدمان تا آن طرف خیابان برویم. بیشتر می نویسیم ،اما کمتر یاد میگیریم.

بیاید

برای خانواده ودوستان بیشتر وقت بگذاریم . غذای دلخواهمان را بخوریم وبه جاهایی که دوست داریم برویم.درظرف کریستال بنوشیم ، بهترین عطرمان را برای بعد نگه نداریم .هر وقت دلمان خواست مصرفش کنیم.

عبارتی مانند یکی از همین روز ها را از ذهنمان حذف کنیم. بیایید به خانواده ودوستان همین الآن بگوییم که چه قدر دوستشان داریم .هر روز ،هر ساعت وهر دقیقه ، یک موفقیّت خاص است وچه بسا آخرین فرصت ما باشد .اگرآن قدر سرمان شلوغ است که وقت نداریم به این چیز ها فکر کنیم وبه خود می گوییم : یکی از همین روز ها فکرش را خواهم کرد، یادمان باشد،شاید زمانی برسدکه یکی از همین روز هایی در کار نباشد.

 

 

انسان یا حیوان

 

مرام  فقط  مرام گاو؛ چون هیچ وقت نگفت «من» همیشه می گه :«ما» .

صفا فقط   صفای  مورچه که  هر  وقت گریست کسی  اشکاش  رو ندید.

معرفت فقط معرفت کرم؛نه به خاطر کرم بودنش به خاطر خاکی بودنش.

یه رنگی ،فقط یه رنگی دیوار که هرچی مرد ونامردبهش تکیه می دن ،عوض نمیشه!


 



صفحه قبل 1 صفحه بعد